پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226238
۵ محموله بزرگ قاچاق کالا در چهارمحال و بختياري کشف شد
تاریخ انتشار : 1395/06/16 18:32:39
نمایش : 1127
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري از کشف ۵ محموله بزرگ قاچاق کالا در استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از غلامعباس علامزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد با اشاره به کشف 6 ميليارد و 500 ميليون ريالي کالاي قاچاق در استان اظهارداشت: اين محموله که انواع لوازم آشپزخانه قاچاق را همراه داشت در محور "ياسوج – لردگان" توقيف شد.

وي افزود: در پي دريافت خبري مبني بر سوء استفاده قاچاقچيان از محورهاي ارتباطي استان جهت قاچاق کالا مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور ياسوج - لردگان محل پل قرح به اجرا گذاشتند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري بيان کرد: مأموران پس از هماهنگي با مقام قضايي طي عمليات ايست و بازرسي در اين محور به يک دستگاه کاميون کشنده "دانگ فانگ" حامل کالا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

غلامزاده خاطرنشان کرد: در بازرسي از اين کاميون 24 هزار و 273 عدد انواع لوازم آشپزخانه فاقد مدارک مثبته گمرکي به ارزش 6 ميليارد و 500 ميليون ريال کشف و يک نفر نيز در اين راستا دستگير شد.

وي با اشاره به توقيف 5 ميليارد و 500 ميليون ريال کالاي قاچاق در شهرستان لردگان گفت: در پي کسب خبري مبني بر حمل کالاي قاچاق از محور مواصلاتي "ياسوج - لردگان" به سمت استان‌هاي مرکزي کشور طرح مبارزه با قاچاق کالا اجرا شد و مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان پس از هماهنگي با مقام قضايي طي عمليات ايست و بازرسي در اين محور يک دستگاه کاميون کشنده "رنو" حامل کالاي قاچاق را نيز متوقف کردند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در بازرسي از اين خودرو يک هزار و 95 دستگاه کارواش و متعلقات آن‌ها که فاقد مدارک گمرکي بودند به ارزش 5 ميليارد و 500 ميليون ريال کشف و راننده کاميون دستگير و تحويل مراجع قضايي شد.

غلامزاده با بيان اينکه 3 محموله قاچاق ديگر نيز در شهرستان لردگان و بروجن توقيف شده است ادامه داد: 3 محموله لباس، پتو و سيگار خارجي قاچاق در استان نيز توقيف شده است.

وي افزود: مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان با اجراي طرح کنترل خودروهاي عبوري و مبارزه با قاچاق کالا در محل پل قرح اين شهرستان، يک دستگاه سواري پژو را توقيف کردند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري بيان کرد: در بازرسي از اين خودرو 3 هزار و 500 ثوب انواع البسه و 1800 نخ سيگار خارجي قاچاق کشف شد.

غلامزاده خاطرنشان کرد: در يک عمليات پليسي ديگر که توسط مأموران انتظامي بخش خانميرزا از توابع شهرستان لردگان در محل سه‌راه گوشکي اين شهرستان انجام شد موفق شدند يک دستگاه خودروي سمند حامل 132 تخته پتوي قاچاق را توقيف کنند.

وي گفت: همچنين مأموران انتظامي شهرستان بروجن با کنترل محور مواصلاتي لردگان- بروجن به يک دستگاه خودروي سمند مشکوک و پس از متوقف کردن آن در بازرسي از اين خودرو 65 ثوب البسه مردانه قاچاق را کشف کردند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش محموله‌هاي مکشوفه را 600 ميليون ريال اعلام کردند، تصريح کرد: متهمان جهت سير مراحل قانوني با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

غلامزاده به سوداگران اقتصادي هشدار داد و افزود: فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري در مقابله با پديده شوم قاچاق که سبب توقف چرخ کارخانجات داخلي مي‌شود از هيچ کوششي دريغ نکرده و به شدت با مخلان اقتصادي برخورد مي‌کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html